Załącznik Nr 3
Formularz cenowy – Pieluchomajtki
Lp. |
Asortyment |
jednostka |
ilość |
Dofinansowanie NFZ |
Dopłata pacjenta |
Dopłata DPS |
Cena jednostkowa (brutto) za sztukę |
Wartość brutto (ilość x cena jednostkowa brutto) |
1 |
Pieluchomajtki rozmiar M |
sztuk |
9720 |
|
|
|
|
|
2 |
Pieluchomajtki rozmiar L |
sztuk |
8280 |
|
|
|
|
|
RAZEM: |
|
|
|
|
Pieluchomajtki pełnopłatne przez mieszkańców/ poza dofinansowanie z NFZ
Lp. |
Asortyment |
jednostka |
ilość |
Cena jednostkowa (brutto) za sztukę |
Wartość brutto (ilość x cena jednostkowa brutto) |
1 |
Pieluchomajtki rozmiar M |
sztuk |
5400 |
|
|
2 |
Pieluchomajtki rozmiar L |
sztuk |
4600 |
|
|
RAZEM: |
|
……………………………… ………………………. dnia …………….
(nazwa/pieczęć wykonawcy)
Dom Pomocy Społecznej
Surhów Kolonia 3
22 - 310 Kraśniczyn
(nazwa przedmiotu zamówienia)
zgodnie z opisem zawartym w zapytaniu ofertowym za cenę:
netto …………………… zł
obowiązujący podatek VAT w wysokości …….. % co stanowi ………………. zł
brutto …………………… zł
słownie złotych brutto: ………………………………………………………………… .
- złożona przez nas oferta spełnia wszystkie wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w zapytaniu ofertowym;
- zapoznaliśmy się z postanowieniami wzoru umowy i zostały one przez nas zaakceptowane. W przypadku wyboru naszej oferty, zobowiązujemy się do zawarcia ww. umowy, w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
..................................................................
podpis osoby upoważnionej
do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy
WZÓR UMOWY nr…………2016
Zawarta w Surhowie w dniu ……………………... pomiędzy:
Domem Pomocy Społecznej w Surhowie z siedzibą, Surhów Kol. 3, 22-310 Kraśniczyn, pow. Krasnystaw, NIP 564-12-88-210 REGON 000294556
reprezentowanym przez:
zwanym dalej „ZAMAWIAJĄCYM”
a
reprezentowanym przez:
zwanym dalej Wykonawcą.
Działając na podstawie Zarządzenia nr 09/2014 Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Surhowie z dn. 22 maja 2014 w sprawie wprowadzenia w Domu Pomocy Społecznej w Surhowie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000euro zawarto umowę o następującej treści:
§ 1
§ 2
§ 3
w cenach jednostkowych zawartych w ofercie, która jest integralna częścią umowy
i stanowi Załącznik Nr 1 do Umowy.
§ 4
§ 5
1. W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązuje się do zapłacenia kary umownej:
1) w wysokości 20 % wartości brutto przedmiotu zamówienia o którym mowa
w § 3 ust. 2 umowy, gdy Wykonawca odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.
2) w wysokości 1 % wartości brutto przedmiotu zamówienia o którym mowa
w § 3 ust. 2 umowy, nie dostarczonego w terminie, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
§ 6
§ 7
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną
w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
§ 8
Ewentualne spory, wynikające z niniejszej umowy, których nie można było załatwić polubownie Strony poddadzą rozstrzygnięciu Sądowi właściwemu dla miejsca siedziby Zamawiającego.
§ 9
Umowa została sporządzona w 2 jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Wykonawca Zamawiający
Załącznik nr 1
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Surhów, dnia 9 luty 2016 r.
DPS.AD.224.01.1/2016
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej
kwoty 30 000 euro
Dom Pomocy Społecznej w Surhowie zwraca się z prośbą o złożenie oferty na wykonanie zamówienia:
Zakup i dostawa pieluchomajtek.
Opis przedmiotu zamówienia: w załączniku
Inne istotne warunki zamówienia: …………………………………………………………………………………………...……..
Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- cena 100%
Ofertę zawierającą cenę netto i brutto prosimy złożyć do dnia 17.02.2016 r. do godz. 1000
Oferty należy złożyć w formie pisemnej na adres: Dom Pomocy Społecznej w Surhowie, Surhów Kolonia 3, 22-310 Kraśniczyn pokój księgowości – I piętro Pałac
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.02.2015r. o godz.1030 w Domu Pomocy Społecznej w Surhowie Surhów Kolonia 3, 22-310 Kraśniczyn pokój dyrektora – I piętro Pałac
Zamawiający informuje o możliwości wzięcia udziału w czynności otwarcia ofert.
Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyn.
............................................................
(pieczęć i podpis Kierownika zamawiającego)
Załączniki:
1) Formularz oferty
2) Wzór umowy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Dom Pomocy Społecznej w Surhowie