Dom Pomocy Społecznej w Surhowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.dpssurhow.pl.
Strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Osoby niesłyszące - przy załatwianiu spraw w Domu Pomocy Społecznej w Surhowie - mogą skorzystać z pomocy pracowników Domu. Wystarczy zgłosić chęć skorzystania z usługi tłumacza przed planowaną wizytą.
Zgodnie z przepisami obowiązującymi od 1 kwietnia 2012 r. (ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się, Dz. U Nr 209, poz. 1243) usługa tłumaczenia migowego przy załatwianiu spraw urzędowych jest bezpłatna. Mogą z niej skorzystać osoby uprawnione, tj. osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 i nr 171, poz. 1016 z późn. zm.).
Jak korzystać z pomocy tłumacza języka migowego w Domu Pomocy Społecznej w Surhowie?
Aby skorzystać z pomocy tłumacza należy wcześniej (przynajmniej trzy dni wcześniej) zgłosić zamiar skorzystania z tłumacza.
Należy wskazać metodę komunikowania się.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Marcin Chytrosz
Na podstawie Art.18.(1-6): Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
1. Budynek główny - Pałac Do budynku prowadza trzy wejścia: wejście główne (chwilowo nieczynne), dwa wejścia boczne. Wszystkie wejścia posiadają bariery architektoniczne - schody 2. Budynek mieszkalno - rehabilitacyjny Do budynku prowadzą dwa wejścia całkowicie pozbawione barier architektonicznych, dostosowane dla osób niepełnosprawnych 3. Budynek mieszkalny Do budynku prowadzi jedno wejście, pozbawione barier architektonicznych 4. Budynek gospodarczo - mieszkalny Do budynku prowadzą trzy wejścia. dwa wejście do pomieszczeń na parterze i jedno wejście bezpośrednio na pierwsze piętro. Wejścia są z barierą architektoniczną -schody
1. Budynek główny - Pałac Korytarz na parterze dostosowany dla osób niepełnosprawnych Korytarz na pierwszym piętrze - brak dostosowań 2. Budynek mieszkalno - rehabilitacyjny Korytarz dostosowany dla osób niepełnosprawnych 3. Budynek mieszkalny Korytarz dostosowany dla osób niepełnosprawnych 4. Budynek gospodarczo - mieszkalny Brak dostosowania korytarzy
Brak dostosowania
Brak wind
Pochylnia znajduje się przy budynku głównym - Pałac od strony tarasu
Brak dostępności
Wyznaczono miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych
Obowiązuje
Brak dostępności
Brak dostępności
Brak dostępności
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Dom Pomocy Społecznej w Surhowie